Nosta Mercedes-Benz -kokemuksesi uudelle tasolle 

Mercedes-Benz My Service palvelukonsepti tekee auton huollattamisesta helppoa ja kätevää. Lue kuinka MyService voi helpottaa elämääsi.

Joko olet vieraillut uudessa Mercedes-Benz Airportissa? Mercedes-Benz Airport on suunniteltu alusta loppuun asiakkaan etua ja viihtyvyyttä silmällä pitäen ja sen tarjonta kattaakin laajan kirjon laadukkaita ja hyödyllisiä palveluita. Näistä esimerkkinä on Mercedes-asiakkaiden oma MyService-palvelukonsepti, joka tarjoaa räätälöityjä huoltoratkaisuja asiakkaille, jotka ovat tottuneet vain parhaaseen.

 

JOUSTAVAA PALVELUA AIKATAULUJESI MUKAAN

MyService-konseptin ytimessä on joustavuus - voit tuoda autosi huoltoon koska tahansa se sinulle parhaiten sopii. Jos tuot autosi aukioloaikojemme ulkopuolella, pudota avaimet turvalliseen Safetyboxiin ja me ilmoitamme sinulle heti, kun autosi on huollettu ja valmis noudettavaksi.

 

VIIHTYISÄT ASIAKASTILAT

Mukavuus meillä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että sinun on jätettävä autosi huoltoon ja lähdettävä itse muualle. Voit odotella autosi huollon valmistumista myös paikan päällä viihtyisässä asiakasloungessa, jossa tarjoamme ilmaisen wifi-yhteyden, päivän lehdet sekä pientä purtavaa, kahvia ja virvokkeita.

HUOLTOA NOPEASTI JA KÄTEVÄSTI

Jos aikasi on kortilla, kokeile näppärää ExpressServiceä. Kun kaksi mekaanikkoa huoltaa autoasi samanaikaisesti, esimerkiksi huoltopaketti A:n kesto nipistyy jopa puoleen tuntiin eikä laajempi B-pakettikaan vie kuin 60 minuuttia.

Mikäli kaipaat huollolta vieläkin enemmän joustavuutta ja helppoutta, voit hyödyntää lentohuolto- ja noutohuoltopalveluitamme. Me sekä haemme että palautamme autosi, joten sinun ei todellakaan tarvitse nähdä mitään ylimääräistä vaivaa auton huollon vuoksi.

Katso myös